dynamické webové stránky
Publikováno 08.12.2012 v 21:28 v kategorii Novinky, přečteno: 108x
Zpětné odkazy, anchor text
Delší dobu byly (a pořád jsou) základem seo, nebo spíše, faktory usměrňující evaluaci web stránek a především i jeho pozici ve serp, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem především. Avšak v dnešní době už bývá jasné, že účinek anchor textu v lincích ztratil svou hodnotu - ověřený pravdivý údaj. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technik. Mohli bychom uvidět, že google klade zvláště maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (patrně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Mnoho manažérů internetových stránek investují velké prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC služeb, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je jistě dobré, ale jestliže web není dobrý a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to zbytečně utracené prostředky. Parádní web prodává, tedy plní svůj cíl. Na druhou stranu skvělé webové stránky bez návštěvnosti stejně nám nic nepřináší. A může být pozdě na to zkoumat proč webovka nemaká, když tak mnoho investujeme do reklamy a seo. Svěřte proto tvorbu www stránek opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.